24 august 2011

Placinta cu prune

Print



   La aceasta reteta de placinta se foloseste de obicei aluatul fraged gen: tarta, dar... din lipsa de timp si putina comoditate, am inlocuit cu aluat de foietaj. Asa ca ...aviz amatorilor care nu au timp sau chef sa prepare aluat in casa! Oricum, a iesit grozava si cu cel cumparat!!! 

Ingrediente:

400 gr aluat de foietaj
800 gr prune taiate sferturi
4 linguri zahar brun
2 linguri amidon
vanilie sau scortisoara (dupa gustul fiecaruia)
un ou mic batut

Preparare:

1. Se imparte aluatul in doua. Una din foi o asezam in forma (dimensiune circa 25x20cm), apoi asezam prunele amestecate in prealabil cu zaharul brun, amidonul si vanilia (scortisoara).
2. Peste ele asezam foaia a doua. Lipim bine aluatul de marginile formei. Daca a mai ramas aluat, facem cateva ornamente si le asezam pe aluat. Ungem aluatul cu oul batut si il Intepam cu o scobitoare ca sa nu se umfle la copt. Dam la cuptor, la foc mai tare la inceput apoi mai mic, circa 40-45 minute.



 3. Cand este gata, lasam sa se racoreasca apoi servim.

Pofta Buna!

31 de comentarii:

Cristina spunea...

Arata asa de bine incat mi-ai facut pofta instant! Si este ora intarziata in noapte... O sa adorm gandindu-ma la ea.

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Cristina!!! Te pup! Noapte buna si vise placute!

TeoBucatar spunea...

Licule,eu am foietaj,am prune mai imi tre ceva timp!Uite cum arata!Pup!

FLORY spunea...

Minunata si splendid prezentata!pupici!

maria mihalache spunea...

Daca eu ti-am facut pofta cu dovleceii ,ei bine tu mi-ai facut pofta cu aceasta placintica.Ce zici ,facem schimb?
Pup si o zi frumoasa!

Adela Zilahi spunea...

Hm ce bine arata, as vre si eu o bucatica mica, imi plac prunele! Pupicei!

Dorina spunea...

Spui ca nu te-ai chinuit mult ...dar arata foooarte bine .Si ai si decorat-o .

Oana spunea...

Delicios e putin spus! Pe cat de simplu pe atat de bun :)

In bucatarie cu Aziz spunea...

PERFECTA!!!O zi frumoasa!!!

Antonina Sofia Sociu spunea...

OMG!!!! cum poate sa arate!!!! dementiala placinta!! geniala poza!! pupici Licuta!!

Andreea spunea...

pt mine orice are aluat de foitaj in compozitie e la superlativ, iar prajiturica arata minunat! :)

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Teo!!!

Multumesc Flory!!!

Multumesc Maria!!! Sunt de acord cu schimbul! Cand vrei!

Multumesc Adela!!!

Multumesc Dorina!!! Am decorat-o, dar la copt s-a cam stricat decorul...

Multumesc Oana!!!

Multumesc Aziz!!!

Multumesc Antonina!!!

Multumesc Andreea!!! Si mie imi place mult foietajul!

Pupici la toata lumea!!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Vaaai cum arata.Da-mi o feliuta mica de tot, dau inghetata la schimb.Vrei?

Din bucataria mea spunea...

Multumesc Diamar!!! Imi convine de minune schimbul! Pupici!

Liana10 spunea...

Foarte aratoasa placinta1

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Liana!!! Pupici!

Miha spunea...

Ohhh...cum poate sa arate... Ma duc la culcare, ca m-am umplut de toate poftele. :)))

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

nebunie cu prunele asta! cat de bine arata placinta asta, asa aurie, si cu prunele alea, si zeama... vai!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Miha!!!!Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc mult, Zazuza's!!!! Esti tare draguta!!! Pup!

Delicioasa spunea...

Ce bine arata! Imi place mult cat de auriu este aluatul:) O zi frumoasa

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Delicioasa!!! Ma bucur tare mult ca iti place! Pup!

Unknown spunea...

Vai, ce fain arata!!!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Laura!!! Pup!

Maya spunea...

Asta este un deliciu delicios!
Arata fantastic! Cum altfel?
Îmi vine sa ling farfuria! Stiu ca nu se cade, si nu sta bine unei doamne sa faca asta...dar ce sa fac daca asa îmi vine? =))

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Maya!! Ma bucur ca iti place! Pupici!

Betty spunea...

Licuta, foarte frumos blogul tau!!Te-am adaugat la blogroll ca sa te pot urmari. Ma bucur ca o sa ne onorezi invitatia la provocare. Adica...daca ma gandesc mai bine, ma bucur ca te-ai autoinvitat :D

Mimmi spunea...

Pfuuu cum arata !
Imi vine sa musc prin monitor !!
C-a de obicei pozele sunt superbe !
O zi frumoasa !

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Betty!!! Vin cu mare placere! Pupici!

Din bucataria mea spunea...

Multumesc frumos, Mimmi!!!Pup!

Unknown spunea...

Desertul perfect pentru acest sezon. Trebuie sa ma grabesc daca vreau sa mai gasesc prune.