1 mai 2012

Spanac cu carne

Print



   Este vremea spanacului si eu il iubesc foarte mult:) Va prezint o mancare gustoasa si sanatoasa! Chiar daca e cu carne de porc;) Dar...si pe ea o iubesc la fel de mult ca si pe spanac:)



Ingrediente:

2,5 kg spanac
1 kg carne porc fara os
o ceapa mare taiata marunt
500 ml suc de rosii
o lingurita cu sare de lamaie
60 ml ulei
1 ou batut pentru dres
sare dupa gust

Preparare:

1. Carnea o spalam, o taiem cubulete mai mari si o presaram cu putina sare. O punem la prajit, la foc mic impreuna cu o jumatate de cescuta cu apa si 30 ml ulei. Cand apa a scazut si carnea este prajita, o scoatem si o dam deoparte.



2. Spanacul il curatam de codite si il spalam bine. Intr-o cratita mai mare punem apa pana la jumatate, o incalzim pana da in clocot si oparim treptat spanacul 2-3 minute. Il asezam intr-o strecuratoare sa se scurga bine si sa se raceasca, dupa care il taiem bucatele.
 


3. In alta cratita punem ceapa la prajit impreuna cu restul de ulei, la foc mic. Cand ceapa se aureste, adaugam sucul de rosii si lasam sa fiarba 10 minute. Adaugam spanacul, amestecam bine si lasam sa fiarba inca 10 minute. Adaugam carnea, sare dupa gust si sarea de lamaie, dupa care mai fierbem 15 minute, tot la foc mic.
 


4. Dupa ce am oprit focul, lasam spanacul sa se racoreasca 5 minute, apoi adaugam treptat oul batut si amestecam incet. Nu punem oul imediat dupa ce am oprit focul pentru ca albusul se branzeste si arata urat in spanac.






Pofta buna!




13 comentarii:

Antonina spunea...

Superbe poze, Licuta!! Si eu ador spanacul, ce-i drept mai mult in salate. Pupici

Cristina spunea...

Multumesc pentru idee! Chiar cautam o reteta de spanac cu carne... Pup

Lilly spunea...

Bun spanacul si buna-i si carnea.Imi place ce ai tu in farfurie!

Simona spunea...

Ce poze minunate... Mama face spanac cu carnita de porc (de obicei afumata, de la borcanul cu untura) si ne place foarte tare. Pupici

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Antonina!!!Si in salate e grozav de bun!

Multumesc frumos, Cristina!!!

Multumesc frumos, Lilly!!!

Multumesc frumos, Simona!!!Bun tare si cu carnita de la borcan:)!

Va pup cu drag!

catkitchen spunea...

Licuta , eu cand oparesc spanacul , indiferent ptr ce fel de papika , pap mereu asa oparit , fara nimik pe el , imi place de mor !!!! ;)

Fancy Cake spunea...

Si eu ador spanacul! Asa ca ma servesc cu o portie!

Alice spunea...

nu usnt fan frunze de nici un fel si culoare :)) dar daca m-ai servi cu asa ceva..n-as zice nu. arata senzational :) pup

Adnia spunea...

si eu ador spanacul1

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Catkitchen!!!Si mie imi place la nebunie:)

Multumesc frumos, Fancy Cake!!!Chiar te rog:)

Multumesc frumos, Alice!!!

Multumesc frumos, Adnia!!!

Pupicei!

Unknown spunea...

Multumesc pentru reteta. Astazi o incerc. O zi frumoasa!

Unknown spunea...

Excelenta prezentare, multumesc!

dbTeam spunea...

Foarte buna rețeta m-am inspirat din ea și la final a ieșit superb. Am folosit spanac la punga, am calit ceapa și carnea împreună cu usturoi, sare, cimbru și oregano într-o tigaie cu suprafața mare. Am adăugat punga de spanac, pe care l-am amestecat cu carnea și la 1 minut am adăugat 300ml de apa. Am amestecat constant la foc mic până ce s-a mai evaporat apa și am adăugat smântână pentru a îngroșa conținutul. A ieșit ceva de vis.