25 ianuarie 2013

Pricomigdale

Print




        Impropriu spus pricomigdale, fiindca sunt facute cu nuca, dar sincer sa va spun mai mult imi plac acestea decat cele cu migdale;) Sunt delicioase, chiar mai bune decat cele din comert! Si sunt si mai bune dupa cateva zile, daca mai rezista:)


Ingrediente:
3 albusuri
150 gr zahar
150 gr nuci macinate fin
20 gr faina
1 lingurita esenta de migdale
1/2 pachet cu zahar vanilat
10 gr zahar pudra


Preparare:
1. Amestecam zaharul cu nucile si le punem intr-o cratita. Adaugam albusurile nebatute, amestecam si punem la foc mic pana se infierbanta bine compozitia. Amestecam incontinuu cu o spatula sau o lopatica din lemn.
2. Lasam compozitia sa se raceasca amestecand mereu. Adaugam zaharul vanilat, esenta de migdale si faina.
3. Tapetam o tava cu hartie de copt si cu ajutorul unei lingurite sau a unui cornet turnam din compozitia rezultata, pricomigdale rotunde sau lunguiete. Presaram deasupra cu zahar pudra si punem in cuptorul preincalzit la foc potrivit pentru aproximativ 15-20 de minute, pana se rumenesc usor.







Pofta buna!

15 comentarii:

Timea spunea...

Ce bine arata! Si mie cred ca imi plac mai mult cu nuca >:D<

Emily spunea...

super delicioase <3
te pup draga mea! duminica frumoasa!

Cristina spunea...

Este adevarat ca sunt mult mai bune cu nuca! Super delicioase!

Unknown spunea...

Sunt super, si eu le prefer cu nuca,au alta aroma ;) O duminica frumoasa!

maria mihalache spunea...

Parerea mea este ca ceea ce faci in casa este mult mai bun decat ceea ce cumperi.Sunt convinsa ca sunt delicioase.
Pup!

Simona spunea...

Cat de bune sunt!!! N-am facut niciodata, dar as manca oricand cu mare placere!!

miremirc spunea...

Bune bune ! Si eu vreau sa le fac ! :)

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Timea!!!Da, cu nuca sunt delicioase!

Multumesc frumos, Emily!!!

Multumesc frumos, Cristina!!!Asa este!

Multumesc frumos, Paula!!!Da, se pare ca preferatele sunt cu nuca. Si nu degeaba, sunt un deliciu!

Multumesc frumos, Maria!!!

Multumesc frumos, Simona!!!

Multumesc frumos, Mirela!!!

Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa!

Anonim spunea...

Incredible! This blog looks just like my old one!
It's on a completely different subject but it has pretty much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!
Feel free to visit my web-site ; Tuition Singapore

Biochimist la cratita spunea...

Sunt minunate, cred ca le voi incerca!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Alina!!!
O seara minunata iti doresc!

Anonim spunea...

o sa fac si eu,arata bine.

Anonim spunea...


This is a great tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very precise information… Appreciate your sharing this one. A must read article!

Anonim spunea...

Buna, am gasit reteta de pricomigdale (printre multe altele grozave) care este suuuuper si se rezolva rapid pt nepoti.
Am insa o intrebare, ale mele nu raman frumoase, umflate ca ale tale, ci se aplatizeaza. Sunt f bune ca gust, dar nu prea aspectuase. Poate imi dai un sfat. Sarbatori fericite!

Licuta Marin spunea...

Anonim, cred ca trebuie sa faci compozitia mai tare, de aceea se lasa la copt. Sfatul meu este sa folosesti albusuri de la oua mai mici sau sa mai adaogi putina nuca.
O seara minunata iti doresc!