26 iulie 2012

Vafe

Print

 



      Mmm, pufoase si aromate! O gustare delicioasa pentru mic dejun, pranz sau cina :)
 
 
 
 Ingrediente:

75 gr unt
2 oua
2 linguri zahar
100 gr faina
1 lingura praf de copt
100 ml frisca lichida
esenta de vanilie
un praf de sare
ulei pentru uns forma de vafe


Preparare:

1. Untul il frecam cu ouale si zaharul, pana devine cremos.
2. Faina amestecata cu praful de copt si sarea o adaugam peste compozitia cu oua. Adaugam frisca, esenta de vanilie si amestecam bine pana se omogenizeaza.
3. Incalzim bine forma de vafe, o ungem cu ulei si turnam cate o lingurita de compozititie, dupa care coacem pe o parte si pe alta. Daca aveti aparat de vafe il folositi conform instructiunilor.



4. Le scoatem pe un platou si le lasam sa se raceasca. Le servim pudrate cu zahar vanilat, crema de ciocolata, dulceata sau gem. Noi le-am servit cu gem de caise.

 


Pofta buna!

32 de comentarii:

Andreea spunea...

Licuta, arata excelent! Asa pofta mi-ai facut...niciodata nu am mancat gauffre facute in casa. Cred ca in curand o sa-mi iau si eu aparat din asta. Pup!

Laancuta spunea...

Ce frumoase sunt. Am tot cautat si eu un aparat pentru vafe.
Pupici!

Jo@jocooks.com spunea...

Foarte frumos arata. :)

Cristina spunea...

Ooo, super arata. Vreau si eu un aparat pentru vafe. ;)

strumfa bucatareste spunea...

Buna draga, ai o leapsa la mine pe blog ;)

Adina spunea...

Tocmai am pus si eu mana pe un aparat din asta,de abia astept sa-l intrebuintez:)

Simona spunea...

Tocmai ce am descoperit ca am aparat de wafe!! Mama spune ca mi l-a luat de mult timp, dar... am uitat de el printre alte cutii :)))
Imi plac wafele tale si trebuie sa incerc si eu reteta, asa ca il voi pune la treaba in weekend.
In alta ordine de idei, furculita este superba!!!!
Te pup dulce

Andreea Dianu spunea...

Arata super :) Mi-ai amintit ca nu am mai facut nici eu de multa vreme :) Imi place la nebunie furculita!!!

Te pup, draga mea!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce frumoase sunt asa micute.Trebuie sa fac si eu intr-o buna zi.Am doua aparate din acestea,si nici nu mai tin minte de cand nu le-am folosit.
Pupici!

Adnia spunea...

tot furculita am observat-o si eu rapid! dar vafele...nu mai vorbesc!

maria elena spunea...

Foarte frumoase, ce mult imi doresc si eu o presa de wafe!

catkitchen spunea...

Superb totul !!! Trebuie sa-mi iau si eu aparat de facut wafe !!!

nicoleta petrescu spunea...

Cea mai buna reteta de wafe ever!!!!!! Ce le am terminat am gustat si sunt dementiale, pufoase dulci cat trebuie. Va recomand. Multumesc!

Carol spunea...

Imi plac ca sunt mici si par pufoase. Eu nu am forma de vafe sa fac si eu acasa... Minunate!

Haplea spunea...

Delicioase aceste vafe!!!

miremirc spunea...

Imi plac tare mult !Pup !

Cristina spunea...

cat de bine arata!!! super desert!

maria mihalache spunea...

Am si eu un aparat si sincera sa fiu am uitat sa-l folosesc............hihihi.
Tare bine arata asa ca m-ai convins sa-l pun la treaba.

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ce fumusele sunt!

Simona spunea...

Daca timpul va permite, va astepta un tag la mine pe blog. Pup

yaya6 spunea...

chiar sapatamana asta am mancat si eu ,nu am forma dar am sa o caut si eu,sant minunate,prezentarea de nota 10

Emily spunea...

Arata intr-un mare fel! Ador vafele ;)
te pup scumpa mea si bine te-am regasit!

Maya spunea...

Tare bine arata vafele astea asa micute! Delicate si cu siguranta deliciose! Pup!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Andreea!!!Sunt minunate!Eu am o vechitura de aparat, dar imi fac treaba cu ea:)

Multumesc frumos, Ancuta!!!

Multumesc frumos, Jo@jocooks.com!!!

Multumesc frumos, Cristina!!!Si eu imi doresc unul mai performant, dar...poate vine mosul cu el:)

Multumesc frumos, Strumfa bucatareste!

Multumesc frumos, Mitinita!!!

Multumesc frumos, Simona!!!Sa-mi spui cum ti-au iesit:)

Multumesc frumos, Andreea!!!

Multumesc frumos, DiaMar!!!Sunt tare bune!Trebuie sa faci!E pacat de aparate ca stau si se invechesc:)

Multumesc frumos, Adnia!!!

Multumesc frumos, Maria Elena!!!

Multumesc frumos, Catkitchen!!!

Multumesc frumos, Nicoleta!!!Ma bucur sa aud ca le-ai incercat si ca iti plac!

Multumesc frumos, Carol!!!

Multumesc frumos, Haplea!!!

Multumesc frumos, Mirela!!!

Multumesc frumos, Cristina!!!

Multumesc frumos, Maria!!!

Multumesc frumos, Top Cuisine avec Lavi!!!

Multumesc frumos,Simona!!!Cu mare placere vin!

Multumesc frumos, Yaya6!!!

Multumesc frumos, Emily!!!

Multumesc frumos, Maya!!!

Va pup si va doresc un weekend minunat!

Alice spunea...

de cand imi doresc si eu un aparat din asta pt wafe! :)of
superbe ti-au iesit
iar furculita aia m=a dat pe spate! pupicei

vera spunea...

buna licuta,
vreau sa fac si eu vafele...am o nelamurire, sigur e o lingura de praf de copt sau o lingurita? mi se pare mult o lingura la 100 g de faina...as aprecia raspunsul prompt deoarece vreau sa le fac azi...multumesc anticipat

Anonim spunea...

e o lingura sau o lingurita de praf de copt?

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Alice!!!Pup!

Licuta Marin spunea...

Vera, reteta este corecta. O lingura de praf de copt. Lingura trebuie sa fie rasa, nu plina cu varf.
Daca vrei sa incerci sa le faci punand doar o lingurita, nu cred ca se intampla ceva rau, dar cred ca nu mai ies asa de pufoase.
Multumesc de vizita! Astept sa-mi spui cum ti-au iesit.

Anonim spunea...

pot inlocui frisca lichida cu lapte sau cu smantana pentru gatit

Licuta Marin spunea...

Sigur ca se poate inlocui, Anonim!
O seara minunata iti doresc!

maza spunea...

Cea mai buna reteta de vafe pe care am facut-o. Multumesc!