25 februarie 2012

Gala Blogourmet - Premiul 2

Print


     
      S-a incheiat Gala BLOGourmet 2011 si pot sa va anunt cu mare incantare ca am fost nominalizata pentru Premiul II la sectiunea: "Cel mai bun blogger culinar debutant".
      Tin sa multumesc si sa felicit restaurantul The Harbour pentru aceasta initiativa minunata, sponsorilor pentru premii si nu in ultimul rand juriului pentru aprecieri! Cred ca nu le-a fost usor sa decida:)

     
      O atmosfera extraordinara la decernarea premiilor, antrenata de Cosmin de la Cassa Loco!


      Sunt foarte incantata ca mi-am cunoscut, cu aceasta ocazie, prietenele virtuale si le mai spun inca o data ca mi-a facut mare placere sa le cunosc! Va iubesc mult!


      Multumesc frumos celor care m-au votat si tuturor celor care ma viziteaza in fiecare zi!   
  

36 de comentarii:

Momo spunea...

felicitari!

FLORY spunea...

Felicitari din suflet pentru premiu,esti o norocoasa ca ai reusit sa cunosti cateva dintre prietenele virtuale!Pupici!

sandurv spunea...

Felicitari Licuta ,mult succes in continuare si sa fii la fel de ambitioasa!

Unknown spunea...

felicitati pentru premiu!

TeoBucatar spunea...

Mii de felicitari Licuta,ma bucur nespus!La cat de multe premii!

Vasi Dubreu spunea...

Felicitari!
Toate postarile tale sunt desavarsite.

Daniela Addario spunea...

Felicitari si la cit mai multe premii frumoase !!!

liana spunea...

Felicitari :)

langmina spunea...

Felicitari!Iti doresc mult succes in continuare!

Claudia Zeta spunea...

Felicitări!!!

Laancuta spunea...

Felicitari si la ca mai multe premii!

Duminica placuta!

Adina spunea...

Felicitari,draga Licuta! Tine-o tot asa.Pup

Andra spunea...

Felicitari pentru premiu!

Toma Aurora spunea...

Sincerele mele felicitari! Din partea mea ai fi avut cu siguranta premiul intai! Ai unul dintre cele mai frumoase si interesante bloguri pe care le-am urmarit (de gastronomie) si iti urez un viitor cat mai stralucit!

Miha spunea...

Felicitari! :) La cat mai multe premii!

Lilly spunea...

Felicitari Licuta, iti urez cat mai multe realizari!

Simona spunea...

Felicitari ptr premiu! Il meriti din plin! Pupici dulci

sara & Miki spunea...

Inca o data felicitari! Pupici!

Timea spunea...

Felicitari pentru premiul binemeritat! te pup

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos tuturor, pentru felicitari si cuvintele frumoase, pe care mi le-ati scris!
Felicitari de asemenea, tuturor castigatorilor!

Va pup si va doresc numai bine!

Ramona Alina spunea...

Felicitãri!!! te invit la provocarea de pe blogul meu, sper sã ai timp :)

miremirc spunea...

Felicitari !!! :)

Cristina spunea...

Felicitari din tot sufletul!!! Ma bucur mult pentru premiul tau si iti doresc cat mai multe realizari. Pup cu drag

DiaMar bucataria galbena spunea...

Felicitari pentru premiul primit.Te pup!

Anastasia spunea...

Sincere felicitari Licuta :-*!

Emily spunea...

felicitari scumpa mea! :*

catkitchen spunea...

Meriti din plin acest premiu !! Felicitari!!!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, fetelor!!!Sunteti tare dragute!
Va pup cu mare drag!

maria elena spunea...

Foarte frumos! Sincere felicitari!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Maria Elena!!!Pup si o seara minunata iti doresc!

Unknown spunea...

Felicitari!! O primavara insorita si frumoasa! :*

Anonim spunea...

Felicitari draga Licuta, meriti din plin!
La cat mai multe premii de acum incolo, te pup!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Isabela!!!Asemenea si tie!Pupici!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Delicious Flavours!!!Pup cu drag!

Andreea Dianu spunea...

A fost o seara minunata. Ma bucur tare mult ca te-am cunoscut :)

Licuta Marin spunea...

Adevarat Andreea!!!Si eu ma bucur mult ca te-am cunoscut!Sper sa mai avem ocazii sa ne intalnim:)Pup cu drag!