13 ianuarie 2013

Crema de branza cu ceapa

Print



      O reteta simpla, sanatoasa si foarte gustoasa!


Ingrediente:
150 gr branza proaspata de vaci
150 gr iaurt grecesc cu 10% grasime
1 ceapa mica tocata marunt
1 lingura ulei de masline
1 lingura mustar de Dijon
sare, piper



Preparare:
1. Amestecam iaurtul cu branza de vaci pana se omogenizeaza, apoi adaugam uleiul de masline, mustarul si ceapa. Condimentam cu sare si piper, dupa gust. Punem crema obtinuta la frigider pentru circa o ora.


2. O servim cu legume nature sau dimineata pe paine prajita. Noi am servit-o cu cartofi la cuptor.




Pofta buna!

11 comentarii:

adnia spunea...

cred ca e f. bun!

Mika spunea...

Un DELICIU! Imi place mult reteta, te pupic si o saptamina minunata!

mary casanova spunea...

Hola!!! una crema sencilla pero sabrosa...
Besets

Unknown spunea...

E minunata crema asta, ideala pt micul dejun! Pupici

miremirc spunea...

Foarte buna crema !

torturi spunea...

Deliciosss mai alesc cu ceapa

Simona spunea...

O bunatate de crema!! N-am pus niciodata mustar, dar cred ca-i buna tare!!

Licuta Marin spunea...

Foarte buna, Adnia!!Multumesc!

Multumesc frumos, Mi Ka!!!

Multumesc frumos, Mary!!!

Multumesc frumos, Paula!!!Asa este!

Multumesc frumos, Mirela!!!

Multumesc frumos, Torturi!!!Ceapa ii da un gust aparte si nu se simte prea tare;)

Multumesc frumos, Simona!!!

Va pup si va doresc o seara minunata!

Cristina spunea...

O idee perfecta pentru cina!

Maya spunea...

Mmm, ce bine arata! Un deliciu!
Salutari si pupici!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Simpla dar delicioasa! O sa incerc si eu aceasta reteta!