2 februarie 2012

Salata de pui cu telina

Print

       


       Una din retetele mele preferate de salata:) Usor de facut, consistenta si bineinteles...super delicioasa!

 
 
Ingrediente:

200 gr telina
150 gr piept de pui
100 gr castraveti in otet
100 gr maioneza
zeama de la o jumatate de lamaie
sare
piper


Preparare:

1. Pieptul de pui taiat cubulete, il calim intr-o cratita, cu o jumatate de lingura de ulei timp de 10-15 minute. Il condimentam cu putina sare si piper si il dam deoparte.
2. Telina o dam pe razatoarea mica, o stropim cu zeama de lamaie, apoi adaugam pieptul de pui, castravetii in otet taiati cubulete, maioneza si condimentam dupa gust, cu sare si piper.






Pofta buna!




21 de comentarii:

Emily spunea...

absolut divina ♥
daca nu mi-ar lipsi castravetii acum as prepara-o :))
te pup

TeoBucatar spunea...

O salata sanatoasa si foarte parfumata!

Andreea Dianu spunea...

Foarte bine arata...din pacate eu nu pot manca telina, nu imi place gustul, doar in ciorba pentru aroma :) dar sunt sigura ca pentru cei care o plac, e delicioasa :P

Adela Zilahi spunea...

Imi place tare mult telina fiarta, asa cruda inca nu am incercat, dar s-ar putea sa-mi placa, cred ca este excelenta!!

Simona spunea...

Vai ce bine arata!!! De cand imi doresc sa fac o salata de telina.. A ta arata delicios! Pupici

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte bine arata.Pup!

In bucatarie la Sidy spunea...

Draga mea ai votul meu in concursul blogurilor:
Cel mai bun blogger culinar debutant:
http://www.harbour.ro/blogourmet/vot.php?tier=7
Bafta multa !
Te tzuc !

gaby_d spunea...

Ce sanatos si bun. Si ce frumos le prezinti tu.
Bafta la concurs, te sustin la blogger debutant :P
Te pup.

strumfa bucatareste spunea...

uh, trebuie sa fie delicios, am mai mancat salata din asta si e foarte buna

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Emily!!!

Multumesc frumos, Teo!!!

Multumesc frumos, Andreea!!!

Multumesc frumos, Adela!!E grozava si cruda, dar depinde de gustul fiecaruia:)

Multumesc frumos, Simona!!!

Multumesc frumos, DiaMar!!!

Va pup cu mare drag!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos Sidy, pentru vot!!!Pup si o seara minunata iti doresc!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Gaby!!!Bafta la concurs!Ai votul meu!Pup!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Strumfa bucatareste!!!Pup si o seara buna sa ai!

Corina spunea...

Foarte sanatoasa si gustoasa!

sara & Miki spunea...

Sanatate curata si foarte buna. pup!

Miha spunea...

Excelenta salatica asta!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Delicios,frumos si sanatos!!!un premiu pe blog la mine te asteapta!!

violette spunea...

Arata minunat!Trebuie sa fie tare gustoasa!
weekend placut!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, Corina!!!

Multumesc frumos, Sara&Miki!!!

Multumesc frumos, Miha!!!

Multumesc frumos, Aziz!!!

Multumesc frumos, Violette!!!

Va pup si va doresc o duminica cat mai frumoasa!

Timea spunea...

Tare buna e salata ta, chiar imi place telina si e si sanatoasa!

maria mihalache spunea...

Chiar zilele trecute ma gandeam la o asa salatica.
Zi frumoasa de duminica!