5 ianuarie 2012

Fursecuri fragede umplute cu gem

Print



    Simple, usor de facut si numai bune sa va scoata din incurcatura cand vreti ceva bun ...de rontait! :))



Ingrediente:

300 gr faina
200 gr unt
100 gr zahar pudra
1 galbenus de ou
1/2 plic praf de copt
un praf de sare
esenta de vanilie
gem sau dulceata de mure
Preparare:

1. Frecam untul cu zaharul pana obtinem o compozitie spumoasa. Adaugam galbenusul, faina amestecata cu praful de copt, praful de sare, esenta de vanilie si framantam un aluat omogen. Il dam la frigider o jumatate de ora  dupa care il scoatem si rupem bucati, formand mici bilute pe care le rotunjim intre palme.


2. Le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt si cu ajutorul unei linguri de lemn cu coada rotunjita le facem cate o gaura in mijloc.
3. Umplem fiecare gaura cu gem sau dulceta de mure (sau cu orice alt gem pe care il avem in casa). Dam la cuptorul preincalzit, la foc potrivit, aproximativ 15-20 minute.



4. Le scoatem din tava dupa ce s-au racit si le depozitam intr-o cutie de carton sau metalica. La servire  pudram cu zahar pudra vanilat.



 Pofta buna!


24 de comentarii:

Antonina Sofia Sociu spunea...

Cat de bine arata! Parca sunt niste bilute din alea chinezesti de-am mancat acu o luna si nu mai stiu cum se cheama, sorry;) Minunate! Te pup

Can't boil an egg spunea...

La multi ani voua! Sa aveti un an nou minunat! Pupici

maria elena spunea...

Tare frumoase fursecurile!
An Nou Fericit!

Alexandrina spunea...

Ce frumusele sunt!

Fancy Cake spunea...

Ce "ochioase" sunt! Si gustoase....

Adela Zilahi spunea...

Tare bine arata, vreau si eu , defapt ma servesc si eu! Sa inteleg cu dulceata de Mures, de unde sunt si eu? :) Pupicei!

torden spunea...

mmm :) ce bine arata :)

Cristina spunea...

Foarte frumoase fursecurile. Se noteaza si se executa :) pentru al meu sot, mare amator de fursecuri.

sarah spunea...

sunt foarte dragalase!

Simona spunea...

Arata apetisant! Am salvat reteta. Pupici

Cristina spunea...

Iubesc aceste fursecuri!!! Super prezentare! pup

FLORY spunea...

Fragede si delicioase.Pupici!

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos, fetelor!!!

Va pup cu mare drag si va doresc un weekend minunat!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare frumusele si bune.Te pup!

maria mihalache spunea...

Frumoase si delicioase rontaielile tale.Pup si seara frumoasa!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

Ti-au iesit perfecte! Arata foarte bine!

Edith spunea...

Perfecte, ca tot ce faci tu de altfel! :)
Weekend frumos!

TeoBucatar spunea...

Te scot din incurcatura cu succes ca arata foarte bine!

Corina spunea...

Sunt de acord cu fetele! Sunt de-a dreptul perfecte! Simt cum ma ia cu invidie :) Pupici

Bucate Apetisante spunea...

Sunt grozave fursecurile astea!
Frumoase poza!

LauraAdamache spunea...

Superbe!!! De foarte mult timp vreau sa incerc aluatul acesta cu galbenus de ou dar acum ca le-am vazut pe ale tale cat sunt de perfecte, sigur am sa le incerc!!
Pup cu drag!! ♥ ♥

Licuta Marin spunea...

Multumesc frumos!!!
Sunteti tare dragute!!!
Pup cu mare drag!

Anonim spunea...

Buna, sarbatori fericite. Le am descoperit, le - am facut, sunt minunate, delicate, f feagede, ieri am facut o portie (25 buc mi au iesit) acum mai am 3 buc, sotul le-a mancat toate.
Acum am la la rece inca 2 portii, sunt delicioaseeee
Multumesc pentru reteta.
Sarbatori fericite!
Tzuc

Anonim spunea...

Sunt superbe